roGIFT.RO Magazin de cadouri

Strategia de vânzări

Strategia de vânzări presupune aşadar luarea în calcul întotdeauna a cel puţin următoarelor aspecte: configurarea ofertelor (din punct de vedere volumic, valoric şi structural), stabilirea canalelor de vânzare (clienţi finali, detailişti/marele retail, distribuitori), organizarea sistemului de vânzare în concordanţă cu tipul de canal de desfacere utilizat, stabilirea şi dimensionarea resurselor necesare vânzării.
De asemenea, pentru a fi completă şi funcţională, strategia de vânzări presupune elaborarea întregii formularisticii specifice: formulare de raportare (agenţi de vânzări către superviseri, seupreviseri către directorul de vânzări, directorul de vânzări către conducerea companiei), rapoarte din piaţă privind produsele concurente, rapoarte de monitorizare a campaniilor concurente, rapoarte de merchandising, rapoarte privind achiziţiile şi vânzările distribuitorului, rapoarte de monitorizare a evoluţiei stocului tampon, rapoarte de monitorizare a rutelor agenţilor de vânzări, rapoarte privind numărul de rute noi activitate sau clienţi noi activaţi etc.

 
 
 
eXTReMe Tracker

Test Footer

GenerareTrafic.ro - Trafic marit 100% si GRATUIT