roGIFT.RO Magazin de cadouri

Strategii pentru a imbunatatii procesul vanzarii

Prima strategie. Folosiți diverse metode de atragere și menținere a clienților
Dacă în businessul d-voastră există doar o singură metodă de a atrage clienții, să știți că: tot ceea ce aveți poate dispărea în orice moment. Pentru business cifra unu nu este cea mai favorabilă cifră. Folosiți mai multe instrumente de marketing, pentru a crește profitul.

 A doua strategie. Education marketing
Education marketing  - este o nouă formă a marketingului. Ideea constă în a propune clienților d-voastră să învețe ceva util. Ca de exemplu, ceva care ar soluționa problemele mai eficient.
De fapt, instruirea clienților d-voastră este eficace din 2 motive:
1. Acest lucru va crește credibilitatea și loialitatea clienților  față de d-voastră. Iar când îi instruiți le dați prioritate și importanță.
2. În timpul învățării e mai simplu de vândut. Într-ucât vânzarea produselor și a serviciilor companiei d-voastră poate fi inclusă în instruirea d-voastră.

 A treia strategie. Măsurați indicatorii performanței pe care îi obțineți
Drept analiză putem lua exemplul companiei lui Steve Schiffman – DEI Management Group. Mulți i-au citit cartea Tehnicile apelurilor telefonice reci, care cu adevărat funcționează. În carte include statisticile și indicatorii lui și anume: cinci zile din săptămână, managerul efectuează 15 apeluri telefonice reci, adică ridică receptorul și efectuează 15 apeluri telefonice noi. Din aceste 15 apeluri telefonice, 7 dintre ele răspund și informația ajunge direct la client. Din acești 7, vânzătorul reușește să convingă cel puțin un client pentru o întâlnire. Astfel, la sfârșitul săptămânei, managerul are 5 întâlniri.

 A patra strategie. Folosiți modelul corect de marketing
Un bun exemplu este cel din micul business – cel al lui Bill Glazer. Acum el este unul dintre cei mai de succes ucenici a lui Dan Kennedy și care reușește să scrie cele mai întrebate bestsell-uri. În perioada de criză a businessului său, Bill trimitea clienților săi scrisori, ei se abonau la informațiile lui, după care el trimitea ofertele speciale prin poștă. El îl exploata la maximum pe directorul departamentului de  marketing . Ca rezultat, Bill a avut succese nemaipomenit de mari în sfera business-ului mic.

 A cincea strategie. Nu încercați să vindeți cu ochii închiși.  Folosiți vânzările din 2 pași
A vinde produsul d-voastră direct este foarte dificil și foarte scump. Dacă d-voastră veți încerca metoda de vânzare în 2 pași, atunci în curând veți simți diferența. Cu ajutorul acestei tehnici veți putea să vă ridicați pe picioare marketingul. Și atunci nu d-voastră vă veți goni după clienți, ci ei după d-voastră și se vor așeza în rând pentru a procura produsul d-voastră.

 A șasea strategie. Folosiți PPU
Dacă d-voastră nu aveți PPU (propuneri de produse unice), atunci și clienții d-voastră nu o să vă poată deosebi dintre sutele de propuneri ale altor companii.
Întrebarea principală la care trebuie să răspundă produsul d-voastră unic, arată cam așa: De ce un potențialul client, printre multele companii trebuie anume să vă aleagă pe d-voastră?
Gândiți-vă cum puteți să vă deosebiți pe fundalul sutelor de companii și formați răspunsul într-o formă PPU.

 A șaptea strategie. Free reports, sau rapoarte gratuite
Folosiți rapoarte gratuite (free reports) – o strategie de marketing foarte eficientă, pe care nu o folosesc 99% din concurenții d-voastră.
Raportul gratuit  - este o broșură mică de aproximativ 14-15 pagini, în care se descriu problemele potențialilor clienți și ce trebuie de făcut a le rezolva.

 A opta strategie. Keep in touch, sau sistemul interacțiunii permanente
Este bine cunoscut faptul că apogeul vânzărilor are loc la a 7-8 interacțiune cu potențialii clienți. Dacă d-voastră veți propune de vre-o 6-7 ori potențialilor clienți să procure de la d-voastră un produs, vânzările d-voastră vor crește considerabil. Acest lucru este demonstrat de experiența multor manageri. Legătura cu clienții trebuie menținută în orice situație.

 A noua strategie. Creați gamă largă de produse
Priviți în jurul d-voastră și veți observa că multe companii de succes nu încetează să-și vândă produsele într-un singur format. Ei crează o gamă largă de produse, pentru a acoperi un target de clienți cât mai mare și petru a avea cât mai mult profit.

 A zecea strategie. Folosiți tehnica vânzărilor încrucișate (cross-sell)
Când d-voastră comandați un hamburger cu cola, vânzătorul amabil de la MC Donalds neapărat vă va propune să procurați și cartofi pai sau un lavaș cu vișine. Acest lucru nu se întâmplă pentru că d-voastră sunteți atât de minunat. Este rezultatul unei strategii bine puse la punct de către departamentul  de vânzări, și anume de  a implementa un instrument principal : cross-sell. Cu ajutorul aestei tehnici veți putea rapid crește profitul și numărul de vânzări, fără atregerea clienților noi.


 
 
 
eXTReMe Tracker

Test Footer

GenerareTrafic.ro - Trafic marit 100% si GRATUIT